Новини

Міжнародна науково-практична конференція GeoPoint 2024

Опубліковано: Казімір Іван Іванович, 20.01.2024

яМіжнародна науково-практична конференція GeoPoint 2024 7-8 березня 2024 року в Національному університеті біоресурсів і природокористування (м. Київ, вул. Васильківська, 17) на базі факультету землевпорядкування відбудеться Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених, студентів та аспірантів «Землеустрій і топографічна діяльність в умовах війни та післявоєнного відновлення і зміни клімату».

Робота конференції запланована за трьома секціями:

Наукова секція 1. Землеустрій та кадастр в умовах воєнного стану

• особливості проведення робіт із землеустрою в умовах воєнного стану;

• проблеми та перспективи інвентаризації земель;

• модернізація земельно-кадастрової системи в Україні;

• проблеми інформаційного забезпечення землеустрою в умовах воєнного стану;

• регулювання земельних відносин в умовах воєнного стану;

• просторове планування сьогодення і перспективи;

• рекультивація та знезараження від боєприпасів земель, що постраждали внаслідок ведення бойових дій;

• перспективи розвитку землеустрою і земельного кадастру у повоєнний час;

• реорганізація урбаністичного простору, що постраждав під час бойових дій.

Наукова секція 2. Оцінка земель і збитків завданих земельному фонду

• оновлення методики нормативної грошової оцінки земель;

• перспективи масової оцінки нерухомості в Україні;

• проблеми оцінки земель сільськогосподарського та лісогосподарського призначення, що постраждали внаслідок бойових дій;

• запровадження моніторингу територій, на яких проводились бойові дії;

• проблеми розмінування та очищення сільськогосподарських та лісогосподарських земель від вибухонебезпечних предметів.

Наукова секція 3. Топографо-геодезична і картографічна діяльність

• топографо-геодезичне забезпечення землеустрою під час воєнного стану;

• розбудова Національної інфраструктури геопросторових даних;

• технології мобільного і безпілотного картографування;

• застосування безпілотних технологій для моніторингу та охорони об’єктів історико-культурної спадщини;

• використання безпілотних літаючих засобів в умовах воєнного стану;

• перспективи й ефективність армій військових та агродронів на полі бою;

• розвиток й використання систем супутникової навігації в інтересах безпеки та оборони держави;

• використання даних ДЗЗ при регулюванні земельних відносин.

в

ВИМОГИ до оформлення тез:

1. Обсяг: 1-3 сторінки формату А4.

2. Шрифт: Times New Roman, кегль 14; інтервал -1,15.

3. Поля: всі по 2 см.

4. Абзац: 1,25 см.

5. Зверху сторінки – прізвище, ініціали автора, після чого ставиться виноска – зірочка «*»; внизу сторінки до виноски робиться запис 10 шрифтом Times New Roman. Зазначається: перший рядок – статус автора: студент, аспірант, здобувач, викладач тощо; курс, спеціальність (вирівнювання по ширині), другий рядок – місце навчання, роботи; третій рядок – науковий керівник, його науковий ступінь та посада.

6. Список використаних джерел (не більше 10) розміщується після тексту тез доповіді. Джерела розташовуються в порядку їх згадування в тексті. Посилання у тексті оформлюються в квадратних дужках.

7. Тези можуть бути подані й за іншими напрямами, але у межах теми конференції. Тези, що не відповідають зазначеним вимогам і надіслані після вказаної дати, розглядатися не будуть, а їх автори права участі в конференції не матимуть.

8. Кращі доповіді конференції будуть рекомендовані до опублікування як статті у науково-практичному журналі «Землеустрій, кадастр і моніторинг земель» (ISSN 2518-7325).

9. Оргкомітет не несе відповідальність за зміст поданих тез і залишає за собою право відбору матеріалів для їх включення до збірника .

10. Тези надсилати на електронну адресу: studorgfzv@gmail.com

11. Кінцевий термін подання тез – 4 березня 2024 року (включно).

Інструкція по поверненню коштів, витрачених за час відрядження

Упродовж відрядження вами будуть витрачені особисті кошти, які ви зможете повернути, виконавши наступні умови

1. Напишіть заяву про відрядження до канцелярії, прикріпивши до неї запрошення та необхідні візи (зауважте, що відʼїзд на конференцію і з конференції буде займати ще два додаткові дні, тож вказуйте тривалість поїздки на 2 дні більше).

2. Університет робить наказ щодо відрядження, у якому будуть вказані усі умови.

3. Привʼяжіть свою картку для виплат до зарплатної програми університету.

4. По приїзду, завітавши до канцелярії, ви отримаєте звіт, який потрібно буде заповнити (до звіту кріпите чеки за дорогу, харчування та проживання, які ми надамо) + вам будуть нараховані добові кошти.

5. Після усіх попередніх операцій на вашу карту повернуться кошти, витрачені за час поїздки. Система повернення коштів може бути різною у кожному ЗВО, тому деякі моменти уточнюйте у бухгалтерії або канцелярії навчального закладу.

Реєстрація на конференцію здійснюється за он-лайн формою.

Для участі у конференції учаснику необхідно до 24 лютого 2024 року (включно) заповнити реєстраційну форму, яка доступна за https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSezJt4QmMt2jNJsZv3g6-zHo7xBAnM8pV2PoKGPfoCUd5MTIA/viewform

або за qr-кодом. ы

АДРЕСА ОРГКОМІТЕТУ І КОНТАКТИ 03040, Україна, Київ, вул. Васильківська, 17, НУБіП України, навчальний корпус №6. E-mail: studorgfzv@gmail.com Контактна особа щодо участі у заході Софія Смаль, тел. + 38 097 78 26 852