Щасливих Різдвяних свят!

Опубліковано: Язловицька Людмила Степанівна, 30.12.2016

Шановні друзі! Щиро вітаємо Вас з Новим роком та Різдвом Христовим!

Нехай Ваші серця будуть зігріті любов’ю і теплом, домівки повняться добром, радістю та Божим благословінням, а очі світяться щастям. Нехай з останніми хвилинами Старого року Вас покинуть турботи та негаразди, а Новий - 2017 рік буде щедрим на цікаві плани, нові досягнення та професійні перемоги. Бажаємо щоб Різдвяна зоря запалила у Ваших серцях вогонь віри та любові, надії та оптимізму, наснаги та невичерпної енергії!

За результатами наукових семінарів кафедри молекулярної генетики та біотехнології

Опубліковано: Язловицька Людмила Степанівна, 29.12.2016

Завершився цикл наукових семінарів які проходили впродовж листопада-грудня 2016 року на кафедрі молекулярної генетики та біотехнології. Доповіді представляли студенти 3-го курсу кафедри молекулярної генетики та біотехнології спеціальності "біологія".

Співпраця науковців інституту та буковинських бджолярів

Опубліковано: Язловицька Людмила Степанівна, 28.12.2016

23 грудня 2016 року відбулись щорічні звітні збори громадської організації АВПБ ГО "Буковинський Бджоляр", на які були запрошенні викладачі кафедри молекулярної генетики та біотехнології доценти Череватов В.Ф., Язловицька Л.С., асистент Тимочко Л.І.

Зустріч науковців інституту з бджолярами Косівщини

Опубліковано: Язловицька Людмила Степанівна, 28.12.2016

15 грудня 2016 р. відбулись збори пасічників Косівцини (м.Косів, Івано-Франківської області) з нагоди річного звіту по роботі над проектом "Збереження та відновлення абюоригенної карпатської породи бджіл на території Косівського району" на який було запрошено з виступом викладачів кафедри молекулярної генетики та біоітехнології к.б.н., доцента Череватова В.Ф. та к.б.н., асистента Тимочко Л.І.

Знайомство учнівського колективу Новоселицької гімназії з нашою кафедрою пройшло цікаво та корисно

Опубліковано: Нікорич Володимир Андрійович, 21.12.2016

Згідно із запланованими профорієнтаційними заходами, доцент Нікорич В.А. відвідав Новоселицьку гімназію та провів для учнів презентацію спеціальностей, за якими готуються майбутні фахівці на кафедрі грунтознавства.

Головний акцент презентації був зроблений на майбутніх перспективах спеціальностей «Агрономія», «Агрохімія та ґрунтознавство» та «Експертна оцінка ґрунтів».  Такий підхід в спілкуванні з учнями був зроблений з огляду на той факт, що Україна  в 2016 році опинилася на 8 місці у рейтингу найрозвинутіших аграрних країн та ввійшла в ТОП-10 залежних від аграріїв європейських країн. Частка АПК у ВВП України у 2016 році склала 10,43%, а частка АПК в загальній структурі експорту країни зросла до 43%. Очевидно, що на сьогодні агросектор є базовим у наповненні бюджету та ключовим у надходжені валюти в країну.

Благодійна акція «Плече побратима»

Опубліковано: Казімір Іван Іванович, 16.12.2016

10–25 грудня в рамках благодійної акції «Плече побратима» проводитиметься збір коштів на лікування двох важкопоранених буковинців-ветеранів АТО, що потребують коштовної та постійної допомоги: В’ячеслава Даскалюка  (атрофія зорового нерву через важке поранення в шию та щелепу) та Юрія Ходана (вибухова травма, що призвела до втрати частини черепа), а також для закупівлі пічок-нагрівачів нашим землякам воїнам з 80-ї бригади, які зараз виконують бойові завдання в районі Авдіївки.

Вітаємо з успішним захистом кандидатської

Опубліковано: Язловицька Людмила Степанівна, 07.12.2016

fghВІТАЄМО Діденко Наталю Олександрівну  з успішним захистом дисертації на здобуття наукового ступення кандидата біологічних наук за спеціальністю 03.00.04 - біохімія.  та її наукового керівника доктора біологічних наук Панчук Ірину Ігорівну! Тема дисертації: "Стан антиоксидантної системи дефіцитних по каталазі мутантів Arabidopsis thaliana в умовах сольового стресу". Бажаємо подальших успіхів і творчої наснаги!

Колектив кафедри молекулярної генетики та біотехнології.

Студент-біолог на симпозіумі в ПАР (Африка)

Опубліковано: Язловицька Людмила Степанівна, 02.12.2016

Магістрант кафедри молекулярної генетики та біотехнології - Волков Андрій, який навчався за програмою Erasmus Mundus у Німеччині та виконував наукову роботу в Інституті Хімічної Екології Макса Планка, отримав грант на участь у симпозіумі «Хімічна екологія», який відбувся в м. Преторія (Південно-Африканська Республіка) з 31.10.16 -2.11.16. Результати власних наукових досліджень Андрій представив у вигляді доповіді на тему "Biotransformation of allelopathic compounds by Arabidopsis thaliana".

СНІД: подумай про майбутнє – обери життя

Опубліковано: Кеца Оксана Віталіївна / Oksana V. Ketsa , 02.12.2016

1 грудня 2016 року у Всесвітній день боротьби з синдромом набутого імунодефіциту студенти-біологи 3-го курсу в рамках вивчення навчальної дисципліни «Вірусологія» під керівництвом доцента кафедри біохімії та біотехнології Кеци О.В. відвідали «Чернівецький обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом».

Рослини за дії сольового стресу

Опубліковано: Язловицька Людмила Степанівна, 25.11.2016

24 листопада 2016 року  відбувся науковий семінар присвячений механізмам захисту рослин у відповідь на дію хлориду натрію. Результати експериментальних досліджень проведених на кафедрі молекулярної генетики та біотехнології були представлені Діденко Н.О.