Вітаємо Василя Черлінку з перемогою!

Опубліковано: Нікорич Володимир Андрійович, 28.10.2018

26-27 жовтня 2018 року Управління по фізичний культурі та спорту Чернівецької міської ради і Федерація пауерліфтингу Чернівецької області у спортзалі по вул. Головна, 69 (легкоатлетичний манеж) провела черговий Чемпіонат м. Чернівці з класичного пауерліфтингу серед чоловіків та жінок.

У змаганнях прийняв участь доцент кафедри агротехнологій та ґрунтознавства Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, кандидат біологічних наук, докторант Черлінка Василь Романович. Він є багаторазовим переможцем та призером попередніх чемпіонатів і кубків міста, області, України, змагань з силового екстриму та богатирських ігор.

Посвята студентів-ботаніків, 2018

Опубліковано: Никирса Тетяна Дмитрівна, 19.10.2018

Посвята, 2018 17 жовтня 2018 року на кафедрі ботаніки, лісового і садово-паркового господарства ЧНУ відбулася посвята студентів. Старшокурсники-ботаніки посвятили «першачків» із 102-групи (спеціальність «Середня освіта») у студенти, а представників 3-го курсу прийняли в дружнє коло справжніх ботаніків.

Презентація колективної міжвідомчої монографії

Опубліковано: Никирса Тетяна Дмитрівна, 19.10.2018

Презентація колективної міжвідомчої монографії 16 жовтня 2018 року на базі Еколого-просвітницького центру збереження біорізноманіття Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича відбулася презентація колективної міжвідомчої монографії «Екологічний менеджмент територій, охорона ландшафтного і біологічного різноманіття, рекреаційні ресурси та перспективи розвитку НПП «Черемоський». У цій праці охарактеризовано природні умови НПП «Черемоський», його біоту, ландшафти, рекреаційний потенціал, соціально-економічні чинники розвитку регіону, наукове забезпечення діяльності заповідного об’єкта, та висвітлено певні аспекти кримінальної відповідальності за злочини проти довкілля.

Презентація книги

Опубліковано: Никирса Тетяна Дмитрівна, 16.10.2018

Еколого-просвітницький центр збереження біорізноманіттяЗапрошуємо Вас 16 жовтня 2018 року о 15 год. на презентацію книги
«Екологічний менеджмент території, охорона ландшафтного і біотичного різноманіття, рекреаційні ресурси та перспективи розвитку Національного природного парку «Черемоський»
за адресою
м. Чернівці, вул. Федьковича, 11
ЕКОЛОГО-ПРОСВІТНИЦЬКИЙ ЦЕНТР ЗБЕРЕЖЕННЯ БІОРІЗНОМАНІТТЯ
(кафедра ботаніки, лісового і садово-паркового господарства ЧНУ)

З повагою, оргкомітет

Участь екологів в акції з нагоди 10-ліття Програми підтримки жертв нацизму

Опубліковано: Зароченцева Оксана Дмитрівна, 10.10.2018

1 жовтня студенти кафедри екології та біомоніторингу спільно зі студентами кафедри агротехнологій та ґрунтознавства під керівництвом проф. Федоряк М.М., доц Романюка В.В., Морозової Т.В., асп. Кульманова О., лаб. Андрущак Я.В.  та завідувача лабораторіями Демид І.Е. прийняли активну участь в акції з нагоди 10-ліття Програми підтримки жертв нацизму.

Європейський тиждень мобільності на кафедрі екології та біомоніторингу

Опубліковано: Зароченцева Оксана Дмитрівна, 10.10.2018

У розрізі транскордонної європейської програми «Через сталий транспорт до чистого довкілля» 16-22 вересня за сприяння Буковинської агенції регіонального розвитку в Чернівцях підтримана загальноєвропейська ініціатива з популяризації сталих видів транспорту - Європейський тиждень мобільності (ЄТМ). Цьогоріч до заходу долучилися і студенти-екологи, які вирішили розповісти студентам різних курсів про вищезазначену програму.

Інфодень в Івано-Франківську «Горизонт 2020: поради щодо участі у Робочій програмі 2018-2020»

Опубліковано: NCP, 04.10.2018

Шановні викладачі та науковці! Запрошуємо Вас відвідати Інформаційний день – тренінг «Горизонт 2020: поради щодо участі у Робочій програмі 2018-2020», який проходитиме 23 жовтня 2018 року, у Прикарпатському національному університеті  ім В.Стефаника, читальний зал ім.Б.Гаврилишина, вул. Шевченка 57 (м. Івано-Франківськ)

Час проведення 10:00 – 12:45

ХІ з’їзд ґрунтознавців та агрохіміків України

Опубліковано: Демид Ірена Едуардівна, 03.10.2018

21 вересня завершив свою роботу черговий ХІ з’їзд ґрунтознавців та агрохіміків України, який відбувався на базі Харківського національного аграрного університету імені В.В. Докучаєва.

В роботі з'їзду активну участь взяли викладачі кафедри агротехнологій та грунтознавства.

Рішенням з'їзду Президентом УТГА обрано професора Ю.М.Дмитрука, а черговий з'їзд буде проведено на базі Чернівецького найціонального університету ім. Ю.Федьковича.

Популяризація знань з молекулрної біології серед школярів

Опубліковано: Язловицька Людмила Степанівна, 03.10.2018

Науковці кафедри молекулярної генетики та біотехнології к.б.н.Тинкевич Юрій, Іщенко Ольга та її магістри Скиданович Олександра, Надєждіна Анастасія  прийняли участь у презентації науково-популярної книги українського автора Аліни Штефан  "Літо довжиною в ДНК", що проходила у вересні 2018 року на І Міжнародному дитячому літературному фестивалі "Literature Future" в Целанівському центрі.

Міжнародна олімпіада GENIUS 2018

Опубліковано: Язловицька Людмила Степанівна, 02.10.2018

Наукова робота «Soil pollution: antioxidant as a marker and phytoremediation tools», виконана на кафедрі молекулярної генетики та біотехнології під керівництвом професора кафедри молекулярної генетики та біотехнології І.І.Панчук була представлена ученицею 11 класу Анною Волковою на міжнародній олімпіаді GENIUS 2018, що проходила 10-18 червня в університеті міста Освего (Нью Йорк, США).